Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door JustMe2020: Door Anoniem: Ondertussen vraagt iedereen zich af waarom het zo moeilijk is om van bank over te stappen, en waarom het banken kartel zo succesvol klanten weet te binden. Is het omdat de Nederlandse banken zo goed zijn, of omdat ze succesvol zijn in het opwerpen van barrieres waardoor buitenlandse partijen altijd benadeeld zijn? Ideal, iDIN, IBAN discriminatie en nu Translink dat besluit complete buitenlandse partijen gaat weren. Als een Nederlandse bank virtuele kaarten had aangeboden, had men dan ook deze drastische maatregel genomen om de complete bank te blokkeren? Moet ik dan toch maar een auto kopen om voor eens en altijd van het OV gezeik af te zijn? En toch is het heel gemakkelijk om over te stappen.... https://www.consumentenbond.nl/betaalrekening/overstappen Wat is er dan precies zo "moeilijk"? Vanwege deze zinsnede in het artikel waar je naar verwijst: De Overstapservice regelt veel, maar niet alles. Grootste probleem is het IBAN nummer waar de bank identificatiie in is ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):