Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-08-2025, 12:30 door Anoniem

Door Anoniem: Tijdens de vorige koude oorlog had KPN een stukje kritieke infra in bezit waarvoor ze externe medewerkers moesten invliegen omdat de handleidingen van de apparatuur n in het Heebreeuws waren geschreven. Klinkt als totaal verzonnen borrelpraat . NO WAY dat bedrijven in de internationale markt geen Engelstalige handleiding hebben . Al helemaal geen Israelische bedrijven - die zijn sinds het onstaan als waanzinnig goed opgeleide mensen - die DUS hun talen spraken. En ook NO WAY dat zo'n bedrijf door een RFP komt - handleidingen en training voor operations zijn daarin afvink items. Wat minder vreemd is - voor 3e lijns support/problemen die voorbij de handleiding gaan wordt inderdaad vaak personaal van een vendor ingevlogen . Maar dat is niet om de gewone handleidingen te lezen . Zoals in elk bullshit verhaal ontbreken natuurlijk namen en apparatuur. Ik ken zeker niet -alle- vendoren die KPN heeft of had, maar de telefonie was Philips (PRX), Alcatel , AT&T/Lucent (5ESS) - in de tijd van de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha