Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik gebruik al lang geen Windows meer maar ik kan mij niet voorstellen dat er geen geautomatiseerde werkwijze is geïntegreerd in het migratieprotocol van 10 naar 11 om de veliezen die jij schetst te voorkomen. Toch vreemd dan, dat ondanks die geautomatiseerde werkwijze (die is er), het toch soms fout gaat. Door Anoniem: En neen dat is geen sarcasme. Een software migratie is altijd een heftige gebeurtenis. Alleen overmoedige jonge IT honden doen daar nonchalant over. :-) Dat heeft MS alleen haar klanten/gebruikers nooit uitgelegd. Die drukken op een knop en gaan er van uit dat alles altijd goed gaat. Tot het een keert fout gaat. En dan is er paniek. En zijn ze van alles kwijt. Backup kennen ze niet. Eerst lezen (als het al begrijpelijke tekst is) ook niet. Het aloude PICNIC probleem, dat BigTech OS-boeren zelf veroorzaakt hebben. Doe alles voor ze. Hou ze dom. Zelfs voor het gebruik van een auto op de weg heb je een rijbewijs nodig. Maar om met een apparaat digitaal te molgen werken ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):