Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-08-2025, 01:15 door Anoniem

>> Authenticatie middels kennis van een BSN is absurd, want hoewel het "shared" is (uit "shared secret") is het geen secret. Vertel dit maar eens aan de duizenden bedrijven in vooral de zorg, die een BSN (vaak telefonisch) gewoon accepteren als een token van vertrouwen. Ring ring, zorgverzekeraar ja? Ja hallo, hier Jantje Voorbeeld, ik wilde de betaalstatus van mijn laatste declaratie checken maar mijn laptop/apparaat is kapot dus ik denk bel effe. Verzekeraar: uh ok , uw gegevens aub > geeft gegevens Uh ja ik zit midden in een < probleemsituatie > < kan niet authenticaten whatever > maar ik weet mijn BSN uit mijn hoofd en het gaat om de behandeling aan mijn linkerteen. Verzekeraar: uh ok Ik kijk wel effe (altijd bereid te helpen) , wat is uw postcode , dob en BSN ? > geeft gegevens Verzekeraar: ik zie geen behandeling aan uw voet Uhh is die nog niet binnen bij u? Wat is de laatste behandeling die is gedeclareerd, zodat ik weet wat openstaat? Verzekeraar: uh ik zie iets over een kliniek voor ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha