Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 15:29 door Anoniem

Door Anoniem: Maar de "data subjects" kunnen denk ik alleen schade claimen die ze hard kunnen maken. En dat lijkt me in deze situatie lastig. En het lijkt me ook niet wenselijk als we in een maatschappij uitkomen waarbij iedereen op basis van schade claims een zakcentje wil bijverdienen. Dat gaan we als maatschappij betalen en de advocatenkantoren varen er wel bij... Het lastige van een claimcultuur is dat dan de slachtoffers zelf hun recht op goede bescherming van hun persoonsgegevens gaan reduceren tot een financiële transactie. Dat kan de houders van die gegevens motiveren om de inspanning te verleggen van het voorkomen van problemen naar het hebben van een reservepotje voor schadeclaims, wat wel eens goedkoper kan zijn dan een goede bescherming van de gegevens. Ik zie liever niet dat geld het overheersende argument wordt, maar dat dat het voorkomen van problemen blijft.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha