Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Het mooiste is dat de minister maar de helft van het verhaal verteld. Waarschijnlijk is hem natuurlijk ook maar de helft verteld, die mensen zijn zo clueless als maar mogelijk is... Ja, Exchange SE is een on-premise product maar er zitten diverse 'online' onderdelen in. Deze zitten ook al in Exchange 2019. Een belangrijk onderdeel is de Exchange Emergency Mitigation (EM) service. Hiermee kan microsoft op afstand aanpassingen maken terwijl de boel on-premise draait: https://learn.microsoft.com/en-us/exchange/plan-and-deploy/post-installation-tasks/security-best-practices/exchange-emergency-mitigation-service Dus ja, de boel draait on-premise maar Microsoft kan die on-premise omgeving ieder moment 'aanpassen' of uitschakelen. Dus men negeert hier de hele bron van het probleem en geeft een nutteloos antwoord. Het hebben van een on-premise omgeving zegt ook helemaal niets over communicatie. Als men de Outlook mobile app gebruikt dan verloopt alle communicatie alsnog via Microsoft datacenters, niet direct naar ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):