Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-09-2025, 05:39 door Anoniem

Waarom hebben ze er een opt-out optie van gemaakt? Waarom geen instructie als "Als u uw nummer wil overzetten naar een andere operator, reageer dan met IK WIL NU OVERSTAPPEN. Als u dit niet was, maak melding en/of negeer dit bericht"? Er zal vast een goede reden zijn die ik even gemist heb, maar ik begrijp deze keuze niet helemaal. Er bestaan genoeg mensen die op dat moment (nog steeds) niet weten "wat ze moeten doen" en zulke "controle-berichten" negeren totdat het te laat is. Ook als het er heel duidelijk staat, moeten mensen maar weten dat sim-swapping bestaat en dat het zaak is om zsm STOP terug te sturen. En worden de mensen die dat niet weten/doen door deze extra "controle-maatregel" straks zelf verantwoordelijk gehouden als hun gsm-nummer misbruikt is/wordt? "Ja, u bent slachtoffer geworden van een cyberdata-lek dinges, maar u hebt geen STOP naar ons gestuurd, dus we kunnen helaas niks voor u doen"? Op deze manier leg je als provider (de gevolgen van) jouw probleem bij de klant neer en laat je de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha