Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Een correctie: de aanval was in 2020 maar de eerste penetratie bij Vastaamo was in 2019. Politie en de chef IT van Vastaamo dachten daardoor eerst dat de data al eerder was gestolen, dus dat er 2 attackers waren. Maar dit was dezelfde persoon die gewoon een tijdje op de data heeft gezeten.... Toen hij per ongeluk de data had gelekt , 's ochtends wakker werd, en zijn fout besefte, wist de dader dat hij geen onderhandelingspositie meer had. Toen mailde hij alle email addressen van Vastaamo , en vroeg de clienten een deel te betalen in plaats van het bedrijf.. sommige mensen hebben hem betaald. De Finse politie heeft fouten gemaakt , zij hadden als doel de dader pakken , hielden hem aan de praat , daagden hem uit etcetera , dit ten koste van de clienten van Vastaamo wiens veiligheid niet de hoogste prioriteit had..... De politie wilde 'scoren' en daardoor zijn er mogelijk dingen misgegaan ten koste van de clienten die het al zo moeilijk hadden met hun psychologische hulpvraag ......... bijvoorbeeld ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):