Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Mijn bank heeft me nog nooit laten weten of ze mij ooit rechtstreeks zouden contacteren en hoe ze dat dan zouden doen. Waarom moeten al deze maatregelen door onze strot geforceerd terwijl ze zelfs nog niet eens de mensen aanleren hoe ze veilig kunnen zijn? Nee, ze willen gewoon zien dat ze zelf niet in de problemen komen en denken dat alle mensen domme schapen zijn die ze best zelf beheren. Het is zelf nog idioter, mijn bank heeft mijn e-mail adres en telefoonnummer niet. Super veilig zou je denken maar ik wordt continu doodgegooit met "we hebben geen telefoon nummer/e-mail adres van u" Dat is voor mijn veiligheid, zo kan ik nooit gephished of gescamt worden want ze kunnen alleen per brief of de internet omgeving contact met me opnemen. Zouden ze aan moeten aanmoedigen. Wat mij betreft kunnen ze in de voorwaarden zetten "indien u geen contact gegevens invult bent u zelf verantwoordelijk als u in een phishing mail die van ons komt trapt" Eigen verantwoording, dat mist in de huidige ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):