Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 09:31 door Anoniem

Door Anoniem: Dan neem je toch een abbo? Ik en mijn vrouw hebben KPN zakelijk, en heb zelf daarbij nog een prive telefoon met Simyo. De kinderen hebben ook Simyo (het is een bundel). Prepaid lijkt mij namelijk super-duur....wat betaal je wel niet voor die belminuten? Mijn vaste telefoon is € 17,50 per maand voor onbeperkt vrij bellen. Mijn mobiel is verwaarloosbaar (twee keer per jaar het minimale tegoed gebruiken). Daarbij is mijn mobiel bijna nog van de vorige eeuw en mijn vaste toestel is ook heel erg oud. Daar heb ik dus geen kosten aan behalve een of twee keer per jaar nieuwe oplaadbare batterijen er in. Ik had een telefoon met een krulsnoer maar dat was toch onhandig in combinatie met de computer die in een andere ruimte staat als de telefoon. Die telefoon met het krulsnoer werkte ook als de stroom uit viel omdat die zijn stroom uit het varkenssnuitje haalde. Pen en papier naast de telefoon en het werkte prima. Ik heb de mobiel eigenlijk alleen gebruikt als mijn internet eruit lag buiten mijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha