Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 11:07 door Anoniem

Laat banken dit in hun eigen domein oplossen. Open maar weer eens wat meer filialen, dan kunnen de oudere en minder digitaal bedreven mensen op hun oude vertrouwde manier zaken doen. Eerst hebben die k*tbanken iedereen richting een (onveilige) digitale omgeving geduwd en nu gaan ze andere beschuldigen dat het niet veilig is. Banken moeten zelf hun verantwoording nemen... Ah ja, dus jouw oplossing is filialen openen en geen digitale omgeving. Klinkt echt als een levensvatbaar concept... Hoog stuurlui aan wal gehalte in dit topic... Ik kan het niet meer opbrengen om mensen aan te sporen om ook eens vanuit het perspectief van een bank te kijken. Of uberhaubt: eerst eens het probleem te begrijpen, alvorens met "oplossingen" te komen. Het probleem van telecomproviders is dat zij zelf onveilig zijn. Dat moet eerst worden opgelost. Exact de geuitte wens van de bank, welke aanleiding was voor dit topic.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha