Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: in welk opzicht is een smartglass werkelijk een groter probleem dan de breed geaccepteerde/getollereerde smartphone? Ik zie slechts een herhaling van emotioneel en irrationeel en vooral inconsequent gedoe, zoals bij de Google glass destijds. Nu zijn smartglass-bezitters zijn bepaald niet helderziend, maar niet-bezitters ronduit kortzichtig. (en nee: ik ben geen voorstander om een surveilancestaat gratis uit te besteden aan big-tech) Emotionele reacties op nieuwe consumentenproducten, kwamen de afgelopen twintig jaar vaak voorbij. Ik weet ook echt niet wat iemand met een smart airfryer of iets dergelijks zou willen of moeten, maar het is te koop, en het wordt gekocht. Bouwsteentjes om de wereld een beetje onveiliger te maken, met spulletjes die mensen kopen en mooi vinden. Nederland ging massaal aan de smartphone rond 2008, gestimuleerd met koppelverkoop van abo's. De Senseo van de consumentenelectronica. Eens in de vijf, tien jaar komt de commercie weer met zoiets om de honger naar nieuw ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):