Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 11:50 door Anoniem

Door Anoniem: Maar op zo'n achterdeur kun je een slot zetten, of zelfs meerdere sloten. Of de houten deur vervangen door een stalen versie. Waarom hebben telco's zo weinig mogelijkheden om hun probleem op te lossen? En waarom wordt daar bij moderniseringen dan geen rekening mee gehouden? Of gaan we er van uit dat een telefoontje uit verwegistan namens een Nederlandse bank moet kunenn operenen zonder enige verificatie? Wie is er dan gek. de bankklant, de bank zelf, of de telco in Nederland die het signaal doorzet. Dus om een identificatieprobleem van de klant op te lossen, moet de bank de telco kunnen vertrouwen. Volgens mij is de enige vorm van identificatie die werkt met computers, public key cryptography zoals in PGP/GnuPG. En dan nog moet je de public key op een veilige manier bij de klant kunnen krijgen. Door middel van de controle van de fingerprint van de public key bijvoorbeeld. Bijvoorbeeld door het afdrukken van de fingerprint op de bankpas. Neem alleen telefoontjes met deze fingerprint op. Al ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha