Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 12:58 door Anoniem

Door Anoniem: Mooi man, die cloud diensten. Ligt niet altijd aan de diensten zelf. Vaak word er voor cloud oplossingen gekozen zonder gedegen onderzoek door bv gebruik te maken van Cloud Adoption Frameworks van cloud vendors. Dit geeft je handvaten om te bepalen of het wel een goede keuze is om over te stappen. Of dit nu gaat om beheer/kosten/. beveiliging etc maakt niet uit. Er moet een valide reden zijn om over te stappen. En dan worden vaak de guidelines niet gevolgd wegens te duur, complex of niet nodig vinden ervan. Failover redundancy en recovery zijn dan meestal de onderdelen die hier onder lijden. Als jij kiest om een clouddienst af te nemen waarbij het mogelijk is om in verschillende regios je oplossing uit te rollen maar je doet dit niet want te duur, dan moet je niet klagen als die ene keer dat het plat gaat en het bedrijf stil ligt. Want je hebt toch alles in code staan in dan het antwoord. Totdat het dagen duurt om alles uit te rollen en werkend te krijgen in een andere zone.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha