Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 16:04 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Dat is voor mijn veiligheid, zo kan ik nooit gephished of gescamt worden want ze kunnen alleen per brief of de internet omgeving contact met me opnemen. (..)Daar staat tegenover dat banken jou in geval van nood niet kunnen bereiken, als bijvoorbeeld jouw pas is gestolen zonder dat je het doorhebt en er transacties mee gedaan worden die mogelijk foute boel zijn. Dit vind ik nou precies een voorbeeld van doorgeslagen paternalisme (bemoeizorg) waarmee bankklanten van hun eigen verantwoordelijkheid afgepraat worden. Een fysieke bankpas is uitstekend te bewaken en dat moeten we vooral ook zo houden: in eigen hand! Bankklanten zijn zelf verantwoordelijk voor hun (fysieke) bankpas en daar hoeft pappie Bank niet voor te zorgen. Het is gewoonweg betutteling en klanten kleiner maken dan ze zijn. En dat dan ook nog als een argument aanvoeren om de bank zoveel mogelijk contactgegevens te overhandigen..... zeer afkeurenswaardig. Het advies van banken zal dus nooit zijn: maak het ons zo ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha