Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: De Senseo van de consumentenelectronica virtuele wortel voor een virtueel konijn op een virtuele boerderij genaamd FarmVille. Meta's Ray-Ban In marketing heb je maar een klein aantal basis-strategieën. Veruit de meest toegepaste is: "buy this; get laid". En nu Meta's nieuwe Oakley, een smartglass voor wielrenners, zoals Marc Cavendish: https://www.wielerflits.nl/materiaalzone/oakley-presenteert-eerste-slimme-fietsbril-met-ai-geintegreerde-speakers-en-camera/ Merken van statuur, waarvan hun status op jou zal afstralen! "Omdat je het waard bent - U toch ook?" Vroeger had je eens in de zoveel tijd weer de herintroductie van de persiscoop-bril: daarmee kon je in ei-houding van Greame Obree op een zelfgemaakte fiets van wasmachineonderdelen, trainen voor het werelduurrecord op de kilometer. Ik ben ook wielrenliefhebber zoals je merkt. Andere toepassing van periscoopbril was het liggend kunnen lezen: buy this, get laid!
Beschrijf je klacht (Optioneel):