Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-09-2025, 16:15 door Anoniem

Zeer verstandig, maar als ik vraag aan mijn bank om bepaalde methodieken niet aan mijn bankrekening te koppelen dan kan men dat niet uitschakelen. Die bekentenis zit via hun berichtensysteem afgedrukt in mijn kaftje - klaar om tegen de bank te gebruiken! Als ik iets niet wil en men kan het niet uitschakelen dan valt de verantwoordelijkheid volledig voor de bank. Ik ben de baas - niet de bank! (wat ik dus niet wil is koppeling met itsme omdat er geen mogelijkheid is dat te beveiligen met een U2F-stick als extra, en wat ik absoluut niet wil is bankieren via smartphone ook omwille van het ontbreken van de u2f-sticks als extra beveiliging). Biometrie mag men niet opslaan, raadplegen, of gebruiken ter beveiliging. Daar heb ik hen eenzijdig van op de hoogte gebracht ook weer via die bankberichten - EN dat is uiteraard ook in het dossier opgeslagen. Informatie die zichtbaar of waarneembaar is - kan gereproduceerd worden en is bijgevolg NIET geschikt om als beveiligings of authenticatiebron te dienen. Hoe vaak ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha