Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Het wordt me uit je verhaal niet duidelijk waarom het opnieuw maanden zou moeten duren. Kan je niet het modem van de provider aansluiten, je ding doen en dan weer je eigen modem aansluiten? De instellingen die je ervoor gedaan hebt zijn toch niet weg door het ding even los te koppelen? Lijkt me ook - tenzij .. (zie onder) . Wat is toch, dat mensen die zo nodig het zelf beter willen weten niet in staat zijn om exact hun probleem en situatie te omschrijven ? Van een gewone gebruiker "het Internet doet het niet" verwacht je niks anders, maar als je vindt het beter te kunnen dan je ISP verwacht je ook wat senior skills - een probleem, geobserveerde symptomen en je eigen theorie qua oorzaak goed _onderscheiden_ omschrijven is zeldzaam. TS kan in elk geval verwacht dat zeuren om een vermeend recht helemaal onderaan de stapel komt te liggen. Niet eens uit pesterij, maar gewoon omdat "moeilijke" vragen die helemaal buiten het standaard proces lopen via een ticket ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):