Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door _R0N_: Het is vrij simpel. Als jouw wijziging een snelheidswijziging is kunnen ze alleen garantie geven op de snelheid icm het door de ISP geleverde modem/router. Nonsens. De pijp levert wat de pijp levert. Wat jij daarachter zelf doet gaat de provider niets aan. Eneco bepaald niet wat ik met mijn stroom doe. Evides bepaalt niet wat ik met mijn water doe. Zolang jij niet loopt te zeiken en een helpdesker blokkeert wanneer je de boel zelf verprutst hebt is dat helemaal prima. Er is natuurlijk veel verschil tussen het ene en het andere modem, maar ik heb heel wat verschillende merken en typen modems en routers aan mogen sluiten en het is altijd gelukt. de nieuwere modellen hebben wizzards daarmee kan het helemaal niet meer stuk. Een enkele keer iets gehad dat er geen signaal op de lijn stond, en de kpn monteur moest komen, maar die was er dan dezelfde dag nog, ziggo ook doorgaans snel, odido wat minder, die monteurs ziin vaak wel ok. De helpdesk is vaak wat minder vind ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):