Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-10-2025, 10:39 door _R0N_

Door Anoniem: Door _R0N_: Het is vrij simpel. Als jouw wijziging een snelheidswijziging is kunnen ze alleen garantie geven op de snelheid icm het door de ISP geleverde modem/router. Jouw vrije keuze wil niet zeggen dat jouw keuze een verstandige is namelijk. Ze maken de wijziging, controleren de instellingen, doen wat tests en maken een rapport. Als jij daarna je eigen hardware weer aansluit is dat prima en als jij dan klaagt dat de gewenste snelheid niet gehaald wordt zullen ze zich beroepen op de rapportjes die met hun eigen hardware gemaakt zijn. Bekend verhaal voor mij, maar net iets anders: klant vertrouwde de ongevraagde en ongemelde door de provider nitoegestuurde nieuwe modem niet, want internet deed het ook prima en de doos was beschadigd, en wat erin zat leek een slordig heringepakt retourtje. Toen zakte de internetsnelheid ver onder een acceptabel nivea. Alleen tekstpagina's waren te laden, en dan was het nog een kwestie van erg veel geduld hebben. Toen belde ze een keer naar de helpdesk, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha