Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Dat is gewoon '<1% gaan we niet optimaliseren' . Wie zegt dat ze dit niet gedaan hebben? Niet in de training van de helpdeskWie zegt dat de helpdesk geen training heeft gehad? en niet in de automatisering.Zie zegt dat er niet geautomatiseerd is? dus is er "omdat het moet" een servertje bij elkaar geklutst met een paar scrippies, een cronjob, en waarschijnlijk nog een engineer ertussen die controleert of dat mac echt gezien is achter de aansluiting die opgegeven is voordat dat mac adres echt authorized wordt .Ik zie weer heel veel aannames. Meestal gaat dit volledig automatisch, en zit er een stukje middelware tussen dat dit allemaal regelt. Teminste, zo zou ik dit bouwen, maar ik zou ook niet een continue reload laten uitvoeren maar dit gestructureerd doen. Meestal gaat dit volledig automatisch, en zit er een Er zijn altijd dingen die urgenter zijn en waar ontzettend veel meer klanten baat van hebben dan dit soort randgevallen perfect maken.Ik zie weer dat je eigenlijk niet weet hoe het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):