Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-10-2025, 16:32 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Dat is gewoon '<1% gaan we niet optimaliseren' . Wie zegt dat ze dit niet gedaan hebben? Niet in de training van de helpdeskWie zegt dat de helpdesk geen training heeft gehad? en niet in de automatisering.Zie zegt dat er niet geautomatiseerd is? Je werkt zeker bij een ISP die 't misschien wel voor elkaar heeft en bent nu een beetje op de pik getrapt ? Informed speculation op basis van de ervaringen van anoniem 30 sep 17:06 Helpdesk 3x uitleggen wat ie uberhaupt wilde want helpdesker had er nooit van gehoord, website om het eigen mac in te geven was toevallig down , en 24 uur vertraging om het eigen mac te activeren. Die ervaringen kun je echt niet "goed uit-geautomatiseerd" noemen. Als het zo werkte voor de "normale" cases van klant activatie was het gierende paniek . Past allemaal precies bij een heel weinig gebruikt traject in het bestel/support proces . Het is wel ongeveer "mogelijk/supported" maar past typisch bij een prio 0 project - website 'net down' doet ook ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha