Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door CorChando: Menig on-prem applicatie wordt pas maanden, soms jaren, later gepatched. Toen ik nog in ouderwetse automatisering werkte hadden we als norm dat een storing (en een beveiligingslek was een storing) binnen een uur opgelost moest zijn, al was het maar met een noodoplossing. Als dat niet lukte (wat extreem zeldzaam was) werd geëscaleerd en moest iedereen van de hele automatiseringsafdeling die qua kennis of vaardigheden iets nuttigs bij kon dragen prioriteit aan dat probleem geven, dat ging voor alles. Goed, dat was bij een bank (niet een van de grote reuzen) waar dat soort dingen uiterst serieus werden genomen, met toen nog een grote rol voor een ouderwetse mainframe-omgeving die, ondanks dat het complexe administratieve applicaties waren, in een hoop opzichten zo recht voor zijn raap in elkaar zaten dat je geen intellectuele superheld hoefde te zijn om het nog op te kunnen lossen (al had je wel grondige kennis van die systemen nodig). Op de een of andere manier krijg ik het idee dat al die ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):