Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-10-2025, 11:41 door Anoniem

Zag deze post zojuist op een andere draad over ASN bank. Weet iemand hier meer van? "" ASN Bank wil opeens ook geen telefonische overschrijvingen meer doen naar mijn vaste tegenrekening bij een andere bank, die bij ASN al een jaar of twintig geregistreerd staat. Ik kan de opdracht niet meer telefonisch geven. Het moet nu "via de app" of, als je geen e-account bij ASN hebt, via papieren overschrijvingsformulieren. Waarschijnlijk worden nieuwe klanten bij ASN niet eens geaccepteerd als ze niet een e-account aanmaken waarbij honderdduizend persoonsgegevens worden verwerkt en er dus die privacy aantastende ID-check wordt geëist. In de email die ik laatst van ASN kreeg (september), stond dat de telefonische overschrijvingen stoppen per 1 november aanstaande. Toen ik meteen belde, bleek dat dat niet waar was, die mogelijkheid was al per 1 juli jongstleden gestopt. Alleen hadden ze er niet aan gedacht om dat van te voren aan de klanten te vertellen. Wat ik ook nog hoorde, was dat ze bij de ASN-klantenservice ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha