Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Mijn vragen: Klopt het dat rekeninghouders van die bank voor dit soort zaken terug moeten naar papieren formulieren? In ieder geval als ze geen smartphone hebben en bij ASN niet willen internetbankieren? Waarom stel je die vragen hier, in plaast van aan de helpdesk van (je) ASN bank ? Waarom zijn er zoveel lieden hier te bang of te lui om zelf iets na te zoeken, en willen ze alleen maar antwoorden uit de tweede hand van mensen die er vaak ook gaan verstand van hebben ? Waarom mag telefonische overboeking niet meer wanneer het gaat om een vaste tegenrekening bij een andere Nederlandse bank? Dat is toch heel veilig? Het is niet -zo- veilig. Daarnaast betekent "veilig genoeg" niet dat ze het moeten blijven aanbieden. Ze mogen hun eigen bedrijf gewoon veranderen als ze dat willen. Is het legaal om dat soort telefonische overboekingen af te schaffen zonder klanten daar van te voren over te informeren? Op z'n slechts is het "niet netjes". Normaal gesproken zal (/moet) een bedrijf ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):