Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Mijn vragen: Klopt het dat rekeninghouders van die bank voor dit soort zaken terug moeten naar papieren formulieren? In ieder geval als ze geen smartphone hebben en bij ASN niet willen internetbankieren? Waarom stel je die vragen hier, in plaast van aan de helpdesk van (je) ASN bank ? Omdat ik zelf geen klant van ASN ben. Natuurlijk ook omdat ik het breder bespreekbaar wil maken. Vooralsnog ga ik ervan uit dat het klopt en dat ASN dit echt doet. Waarom mag telefonische overboeking niet meer wanneer het gaat om een vaste tegenrekening bij een andere Nederlandse bank? Dat is toch heel veilig? Het is niet -zo- veilig. Waarom is telefonische overboeking naar een vaste tegenrekening volgens jou "niet -zo- veilig"? Waarom is het volgens jou minder veilig dan het insturen van papieren overboekingsformulieren? Is het legaal om dat soort telefonische overboekingen af te schaffen zonder klanten daar van te voren over te informeren? Op z'n slechts is het "niet netjes". Normaal ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):