Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
ASN bank heeft verschillende Algemene Voorwaarden nagekomen: Dat telefonisch overboeken onderdeel is van het product/de dienst. En dat wijzigingen hierin minimaal1 maand van tevoren dienen te worden meedegedeeld. Dit stond (staat mogelijk) ver na 1 juli jl. nog zo op de website van ASN. Ook stond daar na 1 juli te lezen dat je telefonisch kon overboeken. Voor 1 juli een brief ontvangen van ASN m.b.t. het per 1 juli samengaan met SNS. Er werd uitdrukkelijk gesteld dat er voor mij als ASN klant NIETS zou veranderen. Toen ik op 2 juli een telefonisch overboeking wilde doen kon dat volgens de klantenservice niet omdat er een storing zou zijn.Ik zou het best het de volgende dag nog eens moeten proberen. Na bijna een week vergeefse pogingen kwam het hoge woord eruit, er was geen storing, telefonisch overboeken mocht de klantenservice niet meer. Tot op heden heb ik nog geen fatsoenlijke reactie ontvangen op mijn klacht over het bovenstaande. Overigens de setjes van 6 overschrijvingsformulieren is ook niet wat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):