Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-10-2025, 16:30 door Anoniem

Hoeveel mensen maken eigenlijk nog gebruik van die telefonische overboeking? Als dat er te weinig zijn, dan gaat de stekker eruit, heel simpel. Niet rendabel = streep er doorheen. Ook een bank dient rekening te houden met kosten. Zie ook die lokale bankkantoren waar gemiddeld 3 man per dag binnen liepen. De rest van het klantenbestand deed alles elektronisch. Gevolg: niet rendabel en dus opheffen want te duur. Dan kun je zeggen "ja maar ik kom er nog om muntgeld te storten!". Tuurlijk, maar die 50.000 anderen in jouw stad niet, en dus gaat het kantoor dicht. Je kunt halsstarrig tegengas geven, maar als de rest wel over gaat, dan neem je uiteindelijk gewoon afscheid. Vraag en aanbod, zoals alle bedrijven die niet teren op regenbogen, elfjes en subsidies. Dat staat helemaal los van "data graaien". Die data hebben ze namelijk toch al in de vorm van die transacties en tig andere dingen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha