Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-10-2025, 20:44 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Wat goed dat dit hier aan de orde wordt gesteld! Ik heb al heel lang een spaarrekening bij ASN en kreeg enkele weken geleden ook zo'n brief van die bank. Na contact met de klantenservice heb ik hun het volgende gemaild: - - - - - - - - - - - - - - - - - - (...) Tot zover mijn feitenrelaas. Naar aanleiding hiervan wil ik bij u een klacht indienen over de volgende zaken. Zes klachtonderdelen 1. Ten eerste dien ik een klacht in over de leugenachtige brief die ik vandaag van u ontving. U liegt in die brief dat een maatregel per 1 november 2025 ingaat, terwijl die maatregel feitelijk al op 1 juli 2025 is ingegaan. Alle dure curssen en elk beleid m.b.t. "klantvriendelijke communicatie" of zelfs maar "correcte" communicatie kunt u meteen het raam uitflikkeren als (kennelijk) de directie van ASN Bank er keihard voor kiest om de eigen klanten gewoon per brief te belazeren. De medewerker van de klantenservice gaf aan zich hier tegenover mij niet over te mogen uitlaten. Alleen dit al maakt duidelijk dat ASN niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha