Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Overweeg om weg te gaan bij ASN. Ik heb hetzelfde gedaan bij SNS (Dat nu ASN is) Ik bankier via de PC. SNS zei te gaan stoppen met de identifier die ik gebruikte om veilig in te loggen. Als alternatief verwezen ze naar SNS app. In de voorwaarden vereisen banken dat de apparatuur die je gebruikt up-to-date is met beveiligingsupdates. Mijn Android apparaten zijn dit al jaren niet omdat de updates niet worden aangeboden door de fabrikant. Ik kan de app wel installeren maar dan ben ik in overtreding en dat betekent dat ik bij schade mogelijk geen recht heb op compensatie door de bank omdat ik me niet aan de regels heb gehouden. Het blijven kopen van nieuwe apparaten die apps ondersteunen (smartphones, tablets) is voor mij geen goede optie. Mijn PC is wel up-to-date. Ik ben om deze reden weggegaan bij SNS (Nu ASN) en ben overgestapt naar de Rabobank waar ik met de Rabo Scanner en mijn bankpas/pincode inlog. (One time keys) Zo heb ik geen Android/iOS apparaat nodig. En terug naar offline bankieren wilde ik ook ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):