Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-10-2025, 14:51 door Anoniem

Door Anoniem: je kunt altijd met je telefoon een foto van het scherm van een computer maken om gegevens naar buiten te krijgen. Geen enkele beveiliging is waterdicht. Belangrijker is iedereen in je organisatie te overtuigen van de redenen voor het beleid, zowel qua security als privacy. Dat is waar. Maar in deze casus lijkt het geen geval van "niet begrepen" , of "willen thuiswerken maar het security risico niet overzien " . , maar gewoon bewuste opzet om die klantgegevens zelf te willen hebben . Het "excuus" van mevrouw was dat ze deze klanten aan haar (eigen) linkedin wilde koppelen . Misschien waar, of misschien was het doel (nog) slechter - phishing of andere criminele redenen, dat wordt verder niet duidelijk in het vonnis. tegen zo'n zeer welbewuste overtreding vanwege een eigenbelang helpt een "uitleggen van het beleid" cursus, hoe lang of hoe goed ook, niet. Helaas is de verplichte jaarlijkste cursus een video van 5 minuten en een multiple-choice vragenlijstje. Dat zorgt ervoor dat de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha