Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-10-2025, 22:51 door Anoniem

Aan TS: Je bent dus duidelijk niet de enige. Bij *** werd een bestelling (na betaling) geannulleerd wegens "ongewone bestelactiviteiten" Dat zou zijn vastgesteld,vervolgens diens klantaccount gecontoleerd en dit allemaal inivdueel beoordeeld in een tijdsbestek van 2 minuten of minder. (De tijd tussen de bestelbevestiging en de ontvangen email). Wil *** de bestelling gewoon alsnog ontvangen moet die een kopie van ID insturen, dat ook naar "onze partners" kan gaan/gaat (En bij die weer naar hun partners, enzovoort). Doet *** het niet, krijg die wél zijn geld terug (hoopt hij goed gelezen te hebben), mag hij gewoon blijven bestellen, maar mag/kan hij daarbij alleen de geannuleerde producten niet opnieuw bestellen en loopt hij als blijkbaar,waarschijnlijk volkomen willekeurig "uitverkorene" het risico op enig moment herhaling te moeten ondergaan van dergelijke, naar het zich laat aanzien, pesterij. Dit zou nodig zijn om hun klanten en hun bedrijf te beschermen. Ik zie niet hoe. Dit lijkt meer om de klant ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha