Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-10-2025, 20:27 door Rubbertje

Ik heb KPN destijds verwittigd maar ze doen er kennelijk niks mee. Ik heb alleen een bevestiging gekregen van mijn bericht. Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Het bericht dat u heeft doorgestuurd is een poging om uw persoonlijke gegevens te achterhalen, met als doel deze te misbruiken. Het is belangrijk dat u geen reactie geeft op het door u ontvangen bericht. Ook is het verstandig eventuele links in het bericht niet te openen, omdat deze naar sites kan verwijzen waar Malware is geplaatst. Wij danken u voor het melden van dit misbruik. Wij hebben het bericht aangemeld bij de partij die verantwoordelijk is voor de verzending hiervan. Wij gaan er vanuit dat zij zo spoedig mogelijk actie ondernemen om dit te stoppen. LET OP: Het onderwerp van dit bericht bevat een ticketnummer: 3812xxxxx. Indien u vanaf een ander e-mailadres contact met ons wilt opnemen, vermeld dan altijd het volgende in het onderwerp: 3812xxxxx. Met vriendelijke groet, Bastiaan Abuse Specialist KPN Abuse Team KvK Den Haag ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha