Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-10-2025, 20:53 door Rubbertje

Door Anoniem: Door Rubbertje: Door Erik van Straten: @Rubbertje: het maakt niet uit of OVH niet luistert naar een serieuze ISP als KPN óf dat KPN liegt dat ze dat überhaupt contact met OVH hebben opgenomen: economische slaven (in dit geval doorsnee internetgebruikers) draaien op voor de risico's. Ik heb om een update gevraagd bij KPN (ovv ticketnummer). In afwachting van hun reactie... Ben benieuwd. gok dat je terug krijgt dat ticket open staat. OVH heeft al jaren een matige reputatie - veel voor weinig budget hoster, weinig responsieve customer support . Dat vertaalt zich haast altijd ook terug in een trage abuse afhandeling. Natuurlijk vooraan in de rij als Euro cloud optie . Reactie van KPN: Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben de partij die verantwoordelijk is voor de website per direct op de hoogte gesteld. Wij zijn daarbij echter afhankelijk van deze partijen om de site daadwerkelijk down te krijgen. Tot op heden heeft men daar helaas nog geen gehoor aan gegeven. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha