Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-10-2025, 09:32 door Anoniem

Door Anoniem: Fijn dat het nu per default is geregeld (hebben ze blijkbaar naar de input geluisterd) maar dat geldt natuurlijk niet voor de reeds bestaande tenants. Een backup puur voor als er iets misgaat. Ik heb de ervaring dat als je Microsoft nodig hebt het wel even kan duren en heb het dus liever zelf in de hand.microsoft maak geen backups van je mail. Daar zijn ze heel duidelijk over. Je hebt wel de mogelijkheid tot de prullenbak tot 30-6-90 dagen terug. Ik weet niet meer de exacte datum. Daarna repliceren ze je mailbox over meerdere datacenters voor disaster recovery. En heb je de mogelijkheid tot Office backups in Azure. Hierin maken ze wel Exchange/Sharepoint backups. Backups staan ook trouwens in de SLA beschreven. Misschien heb je ook het verkeerde contract met Microsoft. Tegenwoordig heb ik binnen een uur een engineer, die ook echt kennis van zaken heeft met een hoge prioriteits ticket.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha