Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-11-2025, 00:17 door Anoniem

LinkedIn heeft mijn account vanwege 'verdachte activiteiten' 'tijdelijk' uitgeschakeld. Om weer te kunnen inloggen moet ik mijn ID laten verifiëren via Persona. Mijn account verwijderen om een nieuwe aan te maken kan niet, zonder dat ik mijn ID verifieer. Via de Autoreit Persoonsgegevens heb ik hier een melding van gemaakt, maar na zo'n 2 maanden nog geen reactie ontvangen, dat hele proces kan tot een jaar duren zag ik. Dat komt mede doordat de AP ondergefundeerd is. Op mijn account heb ik geen posts staan en heb ik een klein aantal mensen toegevoegd, verder heb ik geen publieke informatie: geen posts of zelfs profielfoto. Nu komt dus op 3 november de AI opt-out deadline en voelt het alsof ik voor een privacy dillema sta. Het is mogelijk een affadavit op te sturen in plaats van een ID. Hoe zouden jullie dit aanpakken?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha