Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dit verhaal rammelt aan alle kanten. Een bankmedewerker vertrouwde de handtekening niet en belde de man. Ik bankier bij ING met overschrijvingskaarten dus ik heb ervaring. Een ingevulde overschrijvingskaart waaraan geknoeid is valt direct bij de AI-brigade door de mand. Om te kunnen frauderen zul je of (1) het rekeningnummer en/ of (2) de begunstigde moeten veranderen. Dat gaat niet lukken. Ik krijg mijn betaalopdrachten al terug als ik een gesloten "4" invul i.p.v. een open "4". Handtekeningen worden door de AI geïnspecteerd (ik heb mijn handtekening opnieuw moeten laten valideren omdat die teveel afweek van de handtekening die de bank had). Het idee dat je aan een handtekening gaat prutsen slaat überhaupt nergens op, waarom zou je een door de bank erkende handtekening (echtheidskenmerk) gaan veranderen? Dit verhaal riekt naar een promotiecampagne van de RABO-bank om eindelijk van al die senioren af te komen die (terecht) niet willen internetbankieren. Waarbij Post-NL en passant ook een trap krijgt ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):