Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Dit verhaal rammelt aan alle kanten. Een bankmedewerker vertrouwde de handtekening niet en belde de man. Ik bankier bij ING met overschrijvingskaarten dus ik heb ervaring. Met het gedrag van ING. RABO en ING hebben hun eigen verwerkingscentra . Met mogelijk overeenkomstig gedrag. Of niet. Een ingevulde overschrijvingskaart waaraan geknoeid is valt direct bij de AI-brigade door de mand. Om te kunnen frauderen zul je of (1) het rekeningnummer en/ of (2) de begunstigde moeten veranderen. Dat gaat niet lukken. Ik krijg mijn betaalopdrachten al terug als ik een gesloten "4" invul i.p.v. een open "4". Het is niet zo sterk geschreven dat een door de klant ingevuld formulier naderhand gewijzigd is. De normale manier van deze fraude is dat een boekje blanco formulieren uit de brievenbus van de klant gehengeld is. Dan moet de fraudeur alleen een handtekening gokken (of weten) die goed genoeg lijkt. Handtekeningen worden door de AI geïnspecteerd (ik heb mijn handtekening opnieuw moeten ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):