Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 18:23 door Anoniem

Door G.J. van Eersum: [..] Het is inderdaad een vreemd verhaal als je het met zo weinig informatie moet doen en zoals door de Rabobankmedewerker verklaard. Ik speculeer erop dat de potentiële benadeelde de Rabobank heeft gebeld met de mededeling dat hij een blanco ov-kaart heeft gepost i.p.v. een ingevulde en dat daarop de poging tot fraude aan het licht kwam, door wel zeer oplettende bankmedewerkers. Mooi werk! Zeer oplettende computer in eerste instantie . Ik denk het volgende : fraude-kaart werd geweigerd door de RABO (geen handtekening, of extreem afwijkend) fraude kaart /afbeelding werd teruggestuurd naar het slachtoffer. slachtoffer belt "deze kaart HEB IK ECHT NIET GESTUURD" . RABO : Oh, dan is er een fraude poging gedaan . Het terugsturen van een geweigerde overschrijvingskaart heb ik wel eens bij de ING meegemaakt (handtekening helemaal vergeten) . Hoe die hengelactie exact is uitgevoerd ben ik ook wel nieuwsgierig naar want dat lijkt wel op een hedendaagse appendectomie waarbij een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha