Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-11-2025, 10:26 door Anoniem

Door Anoniem: En eh... welk vermeend probleem denkt men op te lossen? Mensen sterken in het idee dat een nummer op een display altijd een identificatie is ofzo? Het probleem wordt alleen maar groter. Want 'ze zorgen er nou toch voor dat het betrouwbaar is'? Kern van het probleem: het extraatje wordt door jan en alleman als waterdichte identificatie gezien. Tsja... Mensen zijn dom. Als de hele bevolking/mensheid (of het grootste deel) dom is en "het probleem" niet snapt of er mee om kan gaan, is die bevolking dan dom of zijn het de ontwiklelaars die hier geen rekening mee gehouden hebben. En het nu niet opgelost krijgen. Zijn de ontwikkelaars dan niet (ook) dom geweest om deze oplossing aan te bieden. Met geen mogelijkheid om het te tweaken of uit te zetten? Ondanks alle technische otnwikkelingen sinds deze spoofing optie er is. Wie is er dan echt dom? Telco's stellen geen enkele beperking aan spoofing. Bijna alles is tegenwoordig VOIP. Ook callcenters. Er kan dan niet met certificaten oid gewerkt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha