Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Kern van het probleem: het extraatje wordt door jan en alleman als waterdichte identificatie gezien. Tsja... Mensen zijn dom. Als je een systeem bedenkt om door mensen te laten gebruiken hoor je rekening te houden met menselijke beperkingen. En nummerherkenning is expliciet bedoeld voor mensen ja, niet nodig om zo denigrerend te doen. Het is de (domme) opmerking van een ITer met oogkleppen op, die zich niet kan inleven in de belevingswereld van niet-ITers: Het overgrote deel van de mensheid. Waar dit soort oplossingen juist voor gebouwd worden (door ITers). De echte "fout" zit hem in het originele ontwerp. En dat moeten ITers oplossen. Niet de gebruikers. Na een paar decennia wordt het echt tijd dat deze ontwerpfout hersteld wordt. De schade loopt steeds verder op. Wentel de schade maar af op de winstcijfers van de telco's (of de bonussen van hun directeuren), en je moet eens zien hoe snel ze het probleem opeens wel kunnen oplossen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):