Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik ben een flink eind voorbij de 65 en heb al jaren geprobeerd 2FA in te stellen op mijn kpnmail.nl account; ook vandaag weer, maar tot dusver zonder succes. Omdat je hoofd email account wordt gebruikt voor het herstellen van andere accounts is het niet kunnen instellen van 2FA op kpnmail.nl een serieus probleem. Een boef die je wachtwoord heeft gestolen kan zomaar op zijn computer een email programma als Thunderbird installeren en zich volautomatisch toegang tot je mail verschaffen. Zaak dus om te voorkomen dat je gehackt wordt, maar dat lukt zelfs veel grote bedrijven en instellingen niet. Dus zit er als gewone consument helaas niets anders op dan je wachtwoord voor kpnmail.nl te veranderen wanneer je een hack vermoedt. Wat verder helpt is bij andere accounts waarbij men wel een authenticator programma kan gebruiken dat ook zoveel mogelijk ook te doen om daarmee die accounts zoveel mogelijk te beschermen. Verder bieden die accounts meestal de mogelijkheid om herstelcodes te gebruiken; die kun je het liefst ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):