Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik vroeg me af of dit komt doordat 65 plussers gewoon minder 2FA gebruiken omdat zij gemiddeld andere sites gebruiken die minder 2FA aanbieden. Als ik echter het onderzoek lees, dan vind ik daarin: Het ministerie van Justitie en Veiligheid wil Nederlanders weerbaarder maken tegen cybercrime, waarbij het stimuleren van het gebruik van tweestapsverificatie (2FA) bij e-mail een van de pijlers is. In een nieuwe campagneflight, die in november 2025 van start gaat, wordt specifiek gericht op 65-plussers. Deze doelgroep blijkt 2FA minder in te stellen; de kennis over 2FA blijkt beperkt en veel mensen ervaren onzekerheid over hun digitale vaardigheden. Door met deze campagne 65-plussers te stimuleren 2FA op hun e-mail toe te passen, wordt het vertrouwen in hun eigen kunnen versterkt. Met heeft blijkbaar vooral het gebruik van 2FA bij mail bekeken. Maar dan kan het minder gebruiken ook komen doordat 65 plussers slimmer zijn en doorhebben dat 2FA bij mail geen zin heeft. Bij Ziggo of GMail kan ik ook 2FA gebruiken ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):