Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Rubbertje: Ik merkte het gisteren (17/11) al een aantal keer dat ik websites van Cloudflare niet op kwam. Het probleem is dus al langer aan de gang. Cloudflare heeft inmiddels een blogpost erover gepubliceerd: https://blog.cloudflare.com/18-november-2025-outage/?utm_campaign=cf_blog&utm_content=20251118&utm_medium=organic_social&utm_source=facebook,linkedin,threads,twitter/ Cloudflare heeft het daar uitsluitend over de 18e, niet al over de 17e. Een configuratiewijziging maakte dat een bug die al in hun systemen zat maar die nooit eerder geraakt was begon op te spelen. De configuratiewijziging was op de 18e om 11:05 UTC. Dit moest de omgevingen van klanten nog bereiken, en de eerste fouten die eruit voortkwamen waren om 11:28. De blogpost bevat een tabel met tijden. Een wijziging heeft geen effect op de dag voordat die gemaakt wordt. En zeker in grote, complexe systemen kunnen makkelijk andere problemen rond dezelfde tijd optreden. Tijd alleen is niet genoeg om te concluderen dat dingen gerelateerd ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):