Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Hallo, dit is een update van mijn eerdere topics over de ASN bank die jullie bij het kopje privacy kunnen terugvinden. Ik kreeg van de week wederom een dreigmail van de ASN bank dat zodra ik mezelf niet opnieuw identificeer ik eerst vanaf 11 December geen gebruik meer kan maken van mijn online bankier mogelijkheden (ik doe dit op de pc en niet op een smarthpone), en 3 weken daarna ook geen geld meer zal kunnen pinnen uit een automaat. Ik besloot hier op vandaag naar een filiaal te gaan met mijn pinpas en ID kaart in de hand om zodoende de gewenste hernieuwde check uit te voeren. De beste en meest veilige manier is toch om dit te checken als de persoon aanwezig is voor de neus van de bankmedewerker (leek me). Ik gaf aan geen smartphone te hebben en mij te willen identificeren. Dit kon volgens de medewerker alleen als ik ook met de telefoon/camera van de bank op locatie een selfie van mijn gezicht zou maken. Toen ik vroeg waarom mijn ID alleen niet volstond terwijl ik fysiek voor de medewerker zat gaf deze ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):