Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-11-2025, 02:42 door Anoniem

Door Ronaldinho: Hallo, dit is een update van mijn eerdere topics over de ASN bank die jullie bij het kopje privacy kunnen terugvinden. [knip negeren is geen optie] Dit kon volgens de medewerker alleen als ik ook met de telefoon/camera van de bank op locatie een selfie van mijn gezicht zou maken. Toen ik vroeg waarom mijn ID alleen niet volstond terwijl ik fysiek voor de medewerker zat gaf deze aan dat dit de procedure is die gevolgd moet worden en dat dit hun is opgelegd om dit binnen de app te doen. Goed ingericht bij ASN. paar goede redenen om dit zo te doen : Gezicht en foto vergelijken kunnen mensen niet vanzelf "goed" , als het om twijfelgevallen (oudere foto, nauwe familie) gaat . Haast zeker kan een app dat nu (al) beter - en zeker consistenter - dan "gemiddeld" personeel, of evt "personeel met een cursusje" . Daarnaast kan personeel ook gewoon onbetrouwbaar zijn - bewust voor een familielid of homeboy op de "OK" knop klikken, voor geld , of zich geintimideerd voelen en niet durven zeggen "dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha