Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-11-2025, 20:09 door Anoniem

Door Joep Lunaar: Door Anoniem: Misschien een keer openheid creëren hoeveel incidenten, wijzigingen en projecten een ICT afdeling ontvangt. En daarbij ook (desnoods anoniem) wie de top 10 is die het meest gebruik maakt van de dienstverlening. Die dagelijks belt of langs komt bij de servicedesk. En ook niet te vergeten de VIP's of bepaalde kritische afdelingen die direct hulp eisen ongeacht wat het probleem is. Ik zie velen ICT'ers die onderdruk staan. Gebruikers zijn mondiger geworden, minder zelfstandig en lui om een probleem normaal te beschrijven (meest genoemd: werkt niet punt).. De zorgsector zegt vaak dat zij de agressie en mondigheid niet accepteren van patiënten. Moet je een paar dagen op de ICT afdeling lopen. Als een telefoon hoesje bij een gebruiker stuk is of een app die vast loopt op een telefoon moet je eens zien hoe veel tijd zo'n gebruiker kost en hoe de gebruiker reageert. De ict'ers (en ict managers) moeten momenteel een huid hebben van beton. Het aantal ICT'ers op het aantal gebruikers ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha