Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-11-2025, 10:34 door majortom

Door Anoniem: Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: (...) Laten we spreken van een "biometrische scan" die in opdracht van de bank wordt uitgevoerd, hetzij door een medewerker van de bank zelf, hetzij door een verwerker in opdracht van de bank, hetzij door een na intimidatie volgzaam geworden klant van de bank, die daarmee in de rol is geduwd van medewerker of opdrachtnemer van de bank. Dit is funny. Want in het oorspronkelijke proces van heridentificatie word gevraagd gebruik te maken van je eigen smartphone. Die dus volledig iemands eigendom is en in eigen beheer en dus volledig onder eigen controle. De kwestie gaat hier over het feit dat vragensteller dit moet ondergaan met de smartphone van de bankmedewerker en niet zijn eigen smartphone (want die heeft vragensteller niet), terwil vragensteller fysiek voor de bankmedewerker staat. En ook met je eigen smartphone weet je niet wat er met de data gebeurt, waar deze data wordt verwerkt, of deze data wordt opgeslagen etc. Je moet maar op de blauwe ogen van de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha