Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-11-2025, 10:55 door Anoniem

Door majortom: De kwestie gaat hier over het feit dat vragensteller dit moet ondergaan met de smartphone van de bankmedewerker en niet zijn eigen smartphone (want die heeft vragensteller niet), terwil vragensteller fysiek voor de bankmedewerker staat. Ja. En zeer terecht dat de medewerker niet op een individuele basis een check op zicht mag doen. Door majortom: En ook met je eigen smartphone weet je niet wat er met de data gebeurt, waar deze data wordt verwerkt, of deze data wordt opgeslagen etc. Je moet maar op de blauwe ogen van de leverancier van je OS (Google/Apple) en de implementatie van de bank vertrouwen dat deze data je device niet verlaat. En laten al die partijen nu regelmatig ons vertrouwen hebben beschaamd. Wat een kulargument. Angstporno. Letterlijk iedereen die een smartphone heeft, heeft ergens wel een selfie van zichzelf op dat toestel staan. De AP heeft goedkeuring gegevens voor dit proces, de UAVG laat dit toe en het is een wettelijke eis. Dus we kunnen nog 86.000 topics openen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha