Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-11-2025, 20:13 door Anoniem

Door Anoniem: En terecht. Je kan dit soort mensen niet tegen zichzelf beschermen. Met online bankieren kun je "dit soort mensen" -het is overigens tamelijk moeilijk om als bank het "soort" mensen te detecteren dat slachtoffer kan worden van social engineering- inderdaad niet beschermen tenzij je het bankieren onder direct toezicht van de bank laat doen, op locatie. Het wordt tijd dat de banken dit ook inzien en de betreffende mogelijkheid aanbieden. Ik kan me herinneren dat ik ooit op een fysieke locatie van de ING een computer heb zien staan waarop klanten konden bankieren. Ik kan me dit herinneren omdat ik dacht: als de bank het niet-online bankieren opheft dan ga ik daar mijn bankzaken doen. Die computer verdween echter uit de vestiging. Waarom? Omdat teveel klanten dat "teveel gedoe" vinden (zéker wanneer je ook nog kilometers moet afleggen om een fysieke bankvestiging aan te treffen)? Het moet zowieso eens afgelopen zijn door de banken terreur tegen "fraude". Die terreur is door de overheid (wetgever: ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha